Remont wiaduktu LK210 KM 1.304

Za górami, za lasami, gdzieś na Kaszubowie, a dokładniej pod Choinkami. Prusaki, Szkopy lub inna zaraza zbudowała linię kolejową LK 210. Zgodnie z obowiązującą modą, w pierwszym kwartale 1945 r.  obiekty mostowe LK 210 zostały (z hukiem!!!) wysadzona w powietrze, dzięki czemu nasi poprzednicy (tak o 2-3 pokolenia) mieli co odbudowywać, a my co remontować.

LK210 - Km 1.304

Nazwa projektu:
Remont wiaduktu (a dokładniej asfatoduktu) Km 1.304
Rodzaj:
Jednoprzęsłowy, płytowy o dźwigarach zabetonowanych
Lokalizacja:
Choinki
Projekt:
hmm to zależy, który... oryginalny koło 1900, odbudowy koło 1956 r, a nasz - 2023 😉
Status:
Projekt w takcie uzyskiwania adekwatnej ilości pieczątek w (nie)losowo wybranych urzędach
Zakres projektu:
Ekspertyza techniczna, Projekt Remontu, Projekt wykonawczy, Wykonawca odgraża się jeszcze o uzup. w postaci projektu barierki stalowej o znaczeniu strategicznym dla gospodarki krajowej!
Długość całkowita:
8,05 m przy czy dokładne pomiary terenowe wykazały że te ,05 m to znaczna przesada!
Rozpiętość przęseł:
7,50 m - ponieważ laser szlak trafił przy pomiarach tak przepotężnej rozpiętości pomiar zrobiliśmy znormalizowanym sznurkiem do bielizny z supełkami węzłami co 1,0 m zgodnymi z DIN-0966-Mieszko-Mein-Koleschko GmbH
Wysokość konstrukcyjna:
1,00 m
Wytrzymałość mostu:
Po remoncie to dopiero będzie wytrzymały 😀
Ilość torów:
Całe 3 czyli jak Internauta będzie łaskaw zauważyć most jest znacznie szerszy jak dłuższy 😀 cóż, nie grymasimy i projekt kończymy!
Przyczółki
Kamienne
Posadowienie:
Na ławach kamiennych - Chwała Bogu (i okolicznym rolnikom) nikt nie pożyczył sobie kamieni fundamentowych na budowę najbliższej obory, dzięki czemu zarówno obora jak i przyczółki mają się całkiem nieźle 😉
Technologia:
Tak tradycyjna, że aż musieliśmy zorganizować podmiankę pod książki, które podpierały nam szafy w archiwum 😉
Klient:
PLK/PPMT
Architekt/zamawiający: