Remont wiaduktu LK210 KM 2.466

Za górami, za lasami, gdzieś na Kaszubowie, gdzie w polu w odległości strzału z moździerza pod Choinkami, przodkowie Deutschen Bahn Netze popełniła linię kolejową LK 210. Ponieważ nie był on już potrzebny wyżej wymienionym, prac rozbiórkowych podjęła się Armia Czerwona lub inny Wermacht ; )

LK210 - Km 2.466

Nazwa projektu:
Remont wiaduktu (a dokładniej toroduktu) Km 2.466
Rodzaj:
Wiadukt o konstrukcji nośnej z dwóch dźwigarów stalowych
Lokalizacja:
Choinki, LK210, Km 2.466
Projekt:
Hmmm to zależy, który... Oryginalny z około 1900 r. (karta obiektu wspomina też coś o 1877!), odbudowy około 1968 r., a nasz- z 2023 ; )
Status:
Projekt w takcie uzyskiwania adekwatnej ilości pieczątek w (nie)losowo wybranych urzędach
Zakres projektu:
Ekspertyza techniczna, Projekt Remontu, Projekt wykonawczy
Długość całkowita:
18,85 m? czyli jedyny obiekt na tej linii, który jest dłuższy jak szerszy
Rozpiętość przęseł:
18,85 m? lub więcej, nie byliśmy w stanie od przyczółka do przyczółka dorzucić mokrym beretem (wychodzi brak treningu...) więc zadzoniliśmy po geodetę : D
Wysokość konstrukcyjna:
0,84m
Wytrzymałość mostu:
Próba obciążeniowa wykonana przez przypadkowo przejeżdżające pociągi w trakcie wizji lokalnej; nakazały nam wywalić Sofitica i wybrać się na internetowy kurs obsługi suwaka logarytmicznego ; )
Ilość torów:
Całe 2
Przyczółki
Kamienne
Posadowienie:
Fundamenty kamienne podtrzymujące tunele dla hobbitów (kto nie wierzy niech sam wybierze się na miejsce!), na których oparto przyczółki
Technologia:
Już mniej tradycyjna - wystarczyło odkurzyć książki z lat 70-tych ubiegłego wieku 😉
Klient:
PLK/PPMT
Architekt/zamawiający: