Remont wiaduktu LK210 KM 4.514

Za górami, za lasami, gdzieś na Kaszubowie pomiędzy Choinkami, opodal krzaczka, praPrusaki (w prostej linii łamanej potomkowie Krzyżaków!) popełniła linię kolejową LK 210. Zgodnie z obowiązująca modą w pierwszej połowie 1945 r. obiekty mostowe LK 210 zostały (z hukiem!!!) oddane matce ziemi 😉 Dzięki czemu nasi poprzednicy (tak o 2-3 pokolenia) mieli co odbudowywać, a my co remontować!

LK210 - Km 4.514

Nazwa projektu:
Remont wiaduktu (a dokładniej polnoduktu) Km 4.514
Rodzaj:
Jednoprzęsłowy, płytowy
Lokalizacja:
Choinki- Km 4.514
Projekt:
Hmm to zależy, który... Oryginalny z około 1900, odbudowy z około 1956, a nasz z 2023 ; )
Status:
Projekt w takcie uzyskiwania adekwatnej ilości pieczątek w (nie)losowo wybranych urzędach
Zakres projektu:
Ekspertyza techniczna, Projekt Remontu, Projekt wykonawczy
Długość całkowita:
8,05m przy czy dokładne pomiary terenowe wykazały że te 0,05 m to znaczna przesada!
Rozpiętość przęseł:
6,00 m - ponieważ sznurek do bielizny, z supełkami i węzłami co 1,0 m zgodnymi z DIN-0966-Mieszko-Mein-Koleschko GmbH, posłużył do czego DIN przykazał, to wspomogliśmy się metrem krawieckim z najbliższego ciucholandu ; )
Wysokość konstrukcyjna:
1,315m
Wytrzymałość mostu:
Prędkość śmigania pociągów (nawet z ładunkiem : D ) wzrośnie znacząco!
Ilość torów:
Całe 2, czyli jak Internauta będzie łaskaw zauważyć most jest znacznie szerszy jak dłuższy :D; cóż, nie grymasimy i projekt kończymy!
Przyczółki
Kamień ciosany(neolit?!) : D
Posadowienie:
Również kamień ciosany- tudzież inny znaleziony w polu, tfu pozyskany z Lodowcozbytu
Technologia:
Tradycyjna i to tak bardzo, że nie tylko krzywo stoi fortepian ale i szafka na książki w archiwum
Klient:
PLK/PPMT
Architekt/zamawiający: